Od Raphael'a CD Renesme

- No pięknie- pokręciłem głową - chyba za dużo jadu jej wstrzyknąłem.
Złapałem ją za ramiona i przeciągnąłem na kanapę, po czym zawołałem jednego z wampirów.
- Opiekuj się nią, jak się wybudzi, daj znać - dodałem, wychodząc z pokoju. Poszedłem do biura, mimo to że przemiania w wamira była wyjątkowym wydarzeniem, nadal miałem swoje obowiązki. Gdy wszedłęm do biura ujrzałem stos dokumenów. Westchnąłem, i przewróciłem oczami.
- Więcej się nie dało - warknąłęm, po czym zacząłem je przeglądać. NA szczęście większość z nich była zaproszeniami, nie wymagającymi potwierdzenia. Szybko uwinąłem się z formalnośćciami. Nagle do pokoju wbiegł wampir.
- Obudziła się! - wykrzyczał.
Odłożyłem pióro w atrament i spokonym krokiem poszedłem w stronę sali. Wchodząc do pokoju ujrzałem nadal leżącą dziewczynę, któa po chwili usiadła.
- Co się stało? - zapytała.
- Chyba wstrzyknąłem ci za dużo jadu - odpowiedziałem obojętnie.Dziewczyna zmarszczyła brwi.
- Nie.. to raczej nie to... miałam dziwny sen .. ukazał mi się jakiś znak- wymamrotała.
- To opowiadaj - urwałem szybko.
-Nie...to nieważne- zająkała się.
- Słuchaj, nie intersesują mnie twoje tajemnice, lecz to może być ważne - założyłem ręce na pierś i odwróciłęm się do dziewczyny.
https://45.media.tumblr.com/984d8762efda1bbc55363ab0fb3ef360/tumblr_o4lmza6cUM1v4tkrao1_250.gif

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz