Od Aleca CD Magnus

Zmarszczyłem brwi słysząc te słowa. Magnus miał w sumie rację, lecz to też łączy się s kulturą....
- Dobrze - kiwnąłem głową. Bane spojrzał się na mnie, jego charakerystycznym wzrokiem w niezrozumieniu. Zamknąłem oczy, ale zaraz je otworzyłem, wzdychając głęboko.
- To o czym chcesz jeszcze porozmawiać skoro nie skończyliśmy rozmowy? - poprawiłem łuk leżący na ramieniu który zzaczął powoli mnie uwierać.
- Usiąź - Magnus kiwnąłm ręką, czarując odrobinę magii na fotele. Pokiwałem przecząco głową.
- Postoję.
Bane przewrócił oczami z ironią, po czym obkręcił się i usiadł w swoim wcześnijeszym miejscu. 
Nadal zastanawiałem się skąd wie o mnie takie informacje.... Moje pełne imię prawie wyszło w niepamięć, a dodatkowo nie mówię o sobie prawie nic nikomu. Więc.... skąd? Gorączkowałe się nad tym wszytskim.
- Alexandrze..... 
Magnus wyrwał mnie z przemyślenia. Gwałtownie spojrzałem na niego.
- Nie ma sensu o tym myśleć, i tak się nie dowiesz - pokiwał głową w lekkim uśmiechu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz