Od Kate CD Williama

Mocno się zdziwiłam, gdy mężczyzna nagle przedstawił mi się. Gdy wyszedł uśmiechnęłam się lekko i skuliłam na fotelu. Po chwili zmęczona zasnęłam.

Obudziłam się wieczorem, ziewnęłam głośno i się przeciągnęłam. Wszystko mnie bolało, nigdy więcej nie będę spała na fotelu! Podniosłam się i jęknęłam. Wyjrzałam przez okno i złapałam ostrza. Schowałam je i wyszłam z domu. Byłam strasznie głodna. Postanowiłam iść do baru bardziej przy lesie, nie minęło długo kiedy się przy nim znalazłam. Weszłam do środka, a następnie na zaplecze do właściciela. Spojrzał na mnie.
-Na szybko?-zapytał.
Przytaknęłam. Wyszedł i wrócił z kobietą, wyglądała na porządną i zadbaną. Wbiłam kły w jej szyję, a gdy skończyłam odrzuciłam ciało na ziemię i dałam mu pieniądze. Wyszłam z baru i ruszyłam do lasu. Wyjęłam ostrze, które zabłysnęło. Do moich nozdrzy doleciał zapach demona... demona! Co on tu robił? Sam? Ruszyłam w jego stronę, chwilę potem go znalazłam. Jakie było moje zaskoczenie, gdy po drugiej stronie ujrzałam Williama. Jak zauważyłam też dopiero przybył. Uśmiechnęłam się.

Will?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz