Od Rachel Cd Raphael'a

Weszłam powoli do sali. Na parkiecie było niewiele osób. Rozglądałam się niepewnie po sali. Nagle na ramieniu poczułam dłoń Raphael'a. Przeszedł mnie krótki dreszcz, ale poczułam się pewniej.
- Chodźmy już....- próbowałam przekrzyczeć głośną muzykę.
-Nie gustujesz w imprezach?- zagadnął chłopak, kiedy wyszliśmy z klubu Pandemonium.
- Rzadko chodziłam na tak głośne zabawy.- odparłam i spojrzałam na Raphael'a przyjaźnie. Nagle mój wzrok utknął na kolorowym plakacie, przyczepionym na ścianie obok mosiężnych drzwi.- A to co?
Podeszłam do ogłoszenia. Szybki wzrokiem przeczytałam ogłoszenie.
-Bal...- mruknęłam pod nosem.
-...który zostanie zorganizowany tu w hotelu.- dokończył moja myśl wampir i uśmiechnął się, pokazując białe kły.
Nastała chwila ciszy, a ja wciąż tępo wpatrywałam się w ogłoszenie.
- To oprócz hotelu i klubu, jest coś jeszcze do zwiedzania?- zmieniłam temat, kierując wzrok na przywódcę.
Raphael przekręcił oczami.

Raphael?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz