Od Magnusa CD Aleca

Patrzyliśmy się chwilę na siebie w ciszy. Kiedy już postanowiłem się odezwać oczywiście coś albo może raczej ktoś postanowił przerwać mi. Usłyszałem natarczywe pukanie do drzwi. Westchnąłem i przewróciłem oczami. Powoli podniosłem się i skierowałem się w kierunku drzwi. Spojrzałem przez wizjer jednak nikogo w nim nie zauważyłem. Wzruszyłem ramionami i ostrożnie uchyliłem drzwi. Sam nie wiem czemu, ale miałem przeczucie, że coś jest nie tak i, że stanie się coś niedobrego. W tym samym momencie poczułem jakby ktoś z nadludzką siłą walną w drzwi. Gwałtownie poleciałem do tyłu, a drzwi walnęły z głośnym hukiem o ścianę. Byłem w szoku. Nie potrafiłem się ruszyć. Leżałem tyłem do drzwi więc nawet nie wiedziałem kto wszedł. Już miałem użyć czarów aby pozbyć się nieproszonych gości kiedy zostałem czymś uderzony w głowę. Straciłem przytomność, a ostatnim co pamiętałem było to, że ktoś zaczął mnie ciągnąć i krzyki Alec'a gdzieś w tle.

<Alec?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz