Od Mickeal'a CD Renesme

Przykucnęłem przy niej teatralnie chwyciłem ją za rękę i powiedziałem :
- Więc Resmo czy brędziesz moją towarzyszką pełni ?
- Z przyjemnością - powiedziała a na jej ustach ukazał się lekki uśmiech .Spacerowaliśmy długo razem ,na początku była zimna i twarda ale po dobrych 2 godzinach stała się ciepła i nawet miła ale z umiarem .Rozmawialiśmy o tym jak sobi radzimy w pełni itp. Dowiedziałem że kiedyś była wilkołakiem ale jakiś Raphael zmienił ją w wampira co robiło z niej pół-wilka pół-wampira co było dość niewiarygodę , nigdy nie znałem wilka który byłby w stanie to przeżyć.
- Co myślisz o nocnych łowcach ? - zapytała nagle
- No...To zależy od konkretnych osób , niedawno spotkałem nocna łowczynię która jest całkiem spoko ale raz też o miało co nie zabiłem jednego z nich , dlatego myśle że gdybym im się jeszcze naraził to nie skończyło by się to dobrze dla mnie .
- Aha ... - Nie wiem czy coś złe powiedziałem czy co ale dziewczyna wyglądała na smutną
- A właśnie dlaczego nigdy cię nie widziałem w Jade Wolf ... w sensie zanim stałaś się wampirem
Renesme ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz