Od Raphaela CD Renesne

Śniło mi się wiele rzeczy. Niektoee sny byly bardzo nieyzasadnione ale realne. Widzialem twarzwe, ktorycg nigdy wczesniej nigdzie nie spptkalem, snily mi sie urywki z dziecinstwa, i to, jak trudno mi byli byc wampirem. Czulem wewnetrzny bol. To takie do mnie nie podobne... Gdy wspomnialem monent, w ktorym zosralem zakarzony krwia wampira poruszylem sie. W tym momencue poczulem przeszywajacy cialo bol. A to juz nie był sen. Jak oparzony gwaltownie otworzykem oczy i zaczalem sie ksztusic. Najwyrazniej musze miec jakies urazy wewnetrze, bo pluję krwia. Gdy sie juz uspokoilem, spojrzalem w bok. Lezala tam Renesne. Była nieprzytomna. Dopiero teraz zobaczylem w jakim jest stanie. Poparzone ręce, noga, której dużo nie brakowało do spalenia, brud i ślady przemęczenia. Probowalem wstac. Bylo to bardzo trudbe, nie mialem jeszxze dosc duzo sil i kleknalem nad dziewczyna, lekko, na tyle ile moglem, potrzacsnalem ja by sie obudzila. Gdy ta otworzyla oczy. Odetchbalem i osunalem sie vardziej na trawnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz