Informacja

Witam
Jestem tutaj, żyje i ogłaszam, że jestem nową administratorką bloga We are parabatai. Będę tutaj głównie dbać o rzeczy stylistyczne jak: poprawianie błędów na opowiadaniach. Będę także aktualizować formularze, pary i inne na bieżąco. Co jeszcze... a tak!
Będę także pilnować aktywności. Ten kto nie będzie pisał przez miesiąc bez usprawiedliwienia wcześniej zostanie wyrzucony. Osoby zagrożone:
Ylvyne, Raven, Oliver, Nathaniel, Miyu, Mirco, Mickeal, Mia, Meliorn, Meghan, Mai, Magnus, Lzzy, Lokkie, Logan, Lii, Leslie, Layla, Laureane, Lara, Kate, Jessica, Jarvis, Izzy, Edward, Drake, Dell, Claudia, Clara, Christopher, Ashly,

Te osoby mają czas napisania chociaż jednego opka do 24 czerwca (dzień wakacji) Chyba, że ktoś mi albo jakiemuś innemu administratorowi napiszecie powód nie pisania i kiedy mamy się spodziewać od danej postaci opowiadania.
Pozdrawiam ^^

3 komentarze:

  1. Wypraszam sobie... pisze regularnie opowiadania. Na przyszłość sprawdź dokładnie ;)

    - Arika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam na daty wstawiania ostatniego opowiadania. Jestem tylko człowiekiem też mam prawo na błędy. Chociaż w sumie powinnam jeszcze raz sprawdzić... Mój błąd.

      Usuń
  2. Z tej strony Llzy/Mirco. No ja czekam na odpisy które się nie pojawily dlugo +zaczynam pracę więc tylko weekendy o ile postaci mi odpiszą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń