Od Sebastiana CD Renesme

-Pomysł? -Prychnąłem. -Ja zawsze wiem co robić. Rozglądnąłem się wokół, by sprawdzić, czy nie jest to pułapka z alarmem i za chwilę ktosś nie przyleci, by nas złapać lub uwięzić. Podejrzewam.że pułapkë stworzyli ludzie na zwierzęta, więc sama pułapka jest bardzo słaba. Tak jak ludzie. Wyciągnąłem sztylet, który zawsze trzymam przywiązany pasem do ręki, tak na wszelki wypadek, nawet jakbym został zaatakowany i uwięziony, sprawca nie wiedziałby źe mam broń. Zawsze noszę ubrania z długimi ręmawami. Zerwałem sztulet z paska i zacząłem rozcinać sznur który utrzymywał nas nad ziemią. Juz po kilku sekundach runeliśmy z hukiem na ziemię. Szybko wstałem.i otrząsnąłem się patrząc jak dziewczyna jęczy, próbując wstać.
-I po co tyle paniki? -Uśmiechnąłem.się z triumfem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz