Od Raphaaela CD Renesme

Spojrzałem krzywo na dziewczynę. Zachowywała się conajmniej dziwnie. Faktem było że nie pamiętałem.poprzedniego wieczoru. Wiem, że piłem. Ale nic więcej nie pamiętałem. Przewrócułem oczami z ironią. Pewnie jest przewrażliwiona.
Przez całą noc siedzieliśmy na dachu w ciszy. Nie pisneliśmy do siebie ani jednego słówka. Wydawało mi się to dziwne, ale przecież kobiety czasamu takie są.
-Schodzimy, to nie ma sensu. - Zakomenderowałem machnięciem ręki.
Byłem trochę zawiedziont faktem że nic się nie udało odkryć ale to szybko mineło. Renesme prawie odrazu zwróciła się do swojefo pokoju, a ja westchnąłem. Nawet się nie pożegnała. Poszedłem.do swojego   pokoju i wziąłem.ręcznik, kierujęc się do łazienki. Potrzebowałem zimnego orzeźwienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz