Od Ariki do Jace’a (CD)


Gdy dotarliśmy do Instytutu, wszyscy rozeszliśmy się do swoich pokoi. Umówiliśmy się, że za jakieś piętnaście minut spotkamy się w Sali Główne. Każdy z nas chciał się przebrać i odświeżyć po wyprawie do Pandemonium. Wróciłam do swojego pokoju, wzięłam jakieś luźniejsze ciuchy i przebrałam się. Do tego upięłam włosy w wysoką kitkę i pobiegłam do Sali Główne. Wszyscy już tam byli.
- A więc, co do tej pory wiemy? – spytał Alec
- Wampiry zbierają krew Przyziemnych dla jakiegoś James’a Chapmana. On im to wszystko zlecił. Lecz nie wiemy po co – odpowiedział Jace
Isabelle podeszła do ekranu i coś zaczęła wyszukiwać. Jednak po jej postawie widać było, że nic nie mogła znaleźć.
- Nic nie ma w bazie na temat Chapmana – powiedziała
Wszyscy popatrzyliśmy po sobie.
- A więc musimy ustalić kim jest, po co mu krew Przyziemnych i gdzie się znajduje? – powiedziałam niepewnie
- Na to wygląda. – mruknął Jace
- A jak planujemy to zrobić?
- Skoro to wampiry załatwiają dla niego krew, to może Raphael będzie coś na ten temat wiedział – zaproponowała Izzy.
- Myślisz, że on coś o tym wie?
- Nie zaszkodzi sprawdzić. Na razie to jedyne, co wiemy.

<Jace?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz