Od Aleca CD Katherine

Zmarszczyłem brwi. Dlaczego akurat ona? Dlaczego wogole wybrali mi żonę? Wspomniałem kiedyś że chcę sie ustatkowac, ale powiedzialem to nie majac na mysli najblizszego czasu.... Zmarszczylem brwi.
-Czym podpadlas moim rodzicom?- wyprostowalem sie, ake nadal stakem oparty i blat, na ktorym wczesniej zatruwalem strzaly. Przeciez musi byc jakas przyczyna takiej decyzji moich rodzicow...  Ta spojrzama sie na mnie krzywo. Nie wiedzac o co mi chodzu.
-No nie wiem.....Oni znaja cie chociaz? Jakikolwiek kontakt??- wzruszylem ramionamu beznamiętnie.
-Oczywiscie ze tak. Przeciez dla nich pracuje - usmiechnela sie, a slowa wtpowiedxiane przez nia brzmialy jak cos czyscie prostego. Zmarszcxylem brwi.
-Naorawde?- niediwierzalem
-Jestem ich doradca - wzruszyla ramionami po czym zaczela rozgladac sie po pokoju, a ja nadal bylem w tym samym miejscu, gleboko pograzony w myslach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz