Od Sebastiana CD Renesme

Spojrzałem na sparalożowaną dziewczynę ze strachem patrzącą na wschodzące cłońce. Dopiero teraz przypomniało mi się że ona może spalić się na słońcu. Sam jestem akbinosem.i wiem, co to znaczy być popażonym przez słońce. Ake napewno nie w takim.stopmiu jak wampir ktöry od takiego słońca może zginąć i to bardzo szybko. Ww innej styuacji nawet nie pröbowałbym pomöc, lecz skoto znalazłem godbego sobie przecienika. Rozposrarłem skrzydła, ktöre magicznie wyrosły z moich plecöw po czym krzyknąłem.na dziewczyné. Ta hakby wybita z transu błyskawucznie do mnie podbiegĺa i.mocno przywarĺa do ciaĺa. Zamknąłem nas w uścisku sjrzydeł, tak by sĺońce nie dochodziĺo do dziewczyny. Na szczéście byłem sporo wyźszy przez co ra.mieściła się w długoĺci skrzydel.
-nir wierze ze to robie...- burknalem ood nosem. Kiwajac glowan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz